Aftersales en evalueren is helaas vaak een ondergeschoven kindje. Hebben de gasten het naar hun zin gehad? Werd het entertainment gewaardeerd? Heeft iedereen lekker kunnen eten? Borg een goede nazorg en houdt contact met de deelnemers.
Vinden, Binden, Boeien
Nu heeft u zo veel moeite gedaan om een mooi Personeelsfeest of bedrijfsevenement te organiseren. Alles uit de kast gehaald om er een spetterend geheel van te maken. Hemel en aarde bewogen voor ene hoge opkomst. Na afloop vertrekken uw gasten en... u ziet ze nooit meer terug?
Vinden
Ja u heeft uw gasten gevonden. Via teazers, flyers, nieuwsbrieven en uitnodigingen wat er toe heeft geleid dat eer een hoge opkomst was. Wat nu verder?
Binden
Probeer ze te binden met uw organisatie. Als het goed is heeft u hun contactgegevens; spreek uw waardering naar hen uit voor hun aanwezigheid en vraag naar hun mening! U zult verstelt staan hoeveel mensen hun positieve mening met u willen delen.
Boeien
Houd het contact met deze mensen warm en blijf hen boeien. Informeer hen wat uw organisatie nog meer in het verschiet heeft en wat uw organisatie hen kan bieden. Zo ontstaan er ambassadeurs voor uw organisatie!
Op deze manier haalt u het onderste uit de kan, en streeft u wellicht uw doelstelling voorbij.