Bestelprocedure

Heldere afspraken en transparatie voor iedereen

Bestelling plaatsen

U kunt uw bestellingen doorgeven per mail: info@personeelsfeest.nl. Wanneer uw order verwerkt is, krijgt u altijd een bevestiging per email.

Termijn bestellingen

Uw bestelling voor lunches en koude hapjes kunt u een werkdag van tevoren voor 14:00u bestellen. Uw bestelling voor alle overige producten kunt u drie werkdagen van tevoren voor 14:00u bestellen.

Uiteraard hebben wij grote bestellingen graag eerder van tevoren binnen als dit al bekend is op locatie. Eventuele veranderingen kunnen dan nog 3 werkdagen van tevoren worden doorgegeven. Leveringen op zaterdag dienen uiterlijk donderdag voor 12:00u te zijn doorgegeven.

Leveringen op zon- en erkende feestdagen zijn in overleg en dienen uiterlijk vijf werkdagen vóór de aflevering te zijn doorgegeven.Bij leveringen op zon- en erkende feestdagen wordt een extra toeslag van €38,00 excl. btw doorberekend.

Spoedbestellingen

Voor spoedbestellingen neemt u zo snel mogelijk contact op met ons. In overleg zullen dan de mogelijkheden besproken worden. Een  spoedbestelling dient u altijd per email te bevestigen. Over iedere spoedbestelling wordt een vaste toeslag van € 12,50 excl. btw berekend.

Bestelling annuleren

Annuleringen kunt u telefonisch of per email doorgeven. Let op! Indien een bestelling, om welke reden dan ook, geheel of ten dele wordt geannuleerd kunnen gemaakte kosten alsnog worden doorbelast. Annulering zonder kosten is mogelijk tot 48 uur voor levering. Bij  annuleringen minder dan 48 uur voor levering zal 50% van de order in rekening worden gebracht. Bij annuleringen minder dan 24 uur voor  levering zal 100% van de order in rekening worden gebracht.

Aanlevertijden

U kunt doorgeven hoe laat u de bestelling wenst te ontvangen. Let op! Aflevertijden voor 07:00u en na 18:00u zijn in overleg. Tevens rekenen we hier een toeslag van € 28,00 excl. btw voor.

Wij leveren onze orders zoveel mogelijk in route. Dit betekent dat de aflevertijd kan afwijken van de door u aangegeven aflevertijd. Wanneer u geen opslag- of koelingsruimte heeft kunnen wij in overleg strakker tegen de gewenste aflevertijd leveren.

De maaltijden en buffetten leveren we bij voorkeur 1 uur voor aanvang van het diner warm aan. Hiermee voorkomen wij late levering door file problemen.

Ontvangst bestelling

U controleert samen met de chauffeur de volledige bestelling bij ontvangst. Vervolgens tekent u de afleverbon voor ontvangst. Indien niemand aanwezig is tijdens de servicetijden op de afleverlocatie om voor ontvangst te tekenen, wordt de bestelling zo goed mogelijk achtergelaten. 

Waarom Personeelsfeest.nl

De top 5 redenen:

1. Ontzorgen

Wij van Personeelsfeest.nl ontzorgen en nemen het geregel uit handen. 

Dit bespaart tijd, geld en moeite.

2. Gastvrijheid

Onze gasten staan op de 1e plaats. 

Wij vinden het heel erg belangrijk dat de gasten het naar hun zin hebben. Jouw gasten, onze gasten.

3. Chefs

Kwaliteit vinden wij belangrijk!

Alle koks die de catering van onze gasten bereiden zijn gepassioneerde professionals

4. Vers !

Wij werken graag met verse producten. Dat zie je, dat ruik je,dat proef je.

Onze gasten willen we verrassen met lekkere gerechten !

5. Duurzaam

Ook proberen we de wereld een beetje beter te maken. 

Hiervoor kiezen we het liefst voor locale producten waar we trots op zijn

Meer over bestelprocedure

Retour bestelling

Samen met de chauffeur controleert u de bestelling en materialen. Eventuele manco’s worden op de bon vermeld. U tekent vervolgens af voor retour halen.

Let op! 

Er moet een persoon aanwezig zijn op de retourlocatie om af te tekenen. Is dit niet het geval, dan is het risico voor de opdrachtgever. Personeelsfeest.nl is op dat moment niet verantwoordelijk voor eventuele kosten door het niet kunnen vinden van materialen. Deze worden tegen aanschafwaarde doorberekend aan de opdrachtgever. Bij breuk en/of manco’s worden de materialen doorbelast tegen vervangingswaarde.

Het ophalen van de bestelling geschiedt bij de volgende levering of anders in overleg.

Maatwerk

Bij incidenteel en eenmalig maatwerk rekenen wij een toeslag van € 41,00 excl. btw. (30019)

Transport

Voor bestellingen binnen een straal van 25 kilometer rond ons bedrijf zijn wij genoodzaakt om een vaste toeslag van € 10,00 excl. btw te  berekenen voor orders onder de € 75,00 excl. btw. (30003) Voor bestellingen buiten een straal van 25 tot 50 kilometer rond ons bedrijf zijn wij genoodzaakt om een vaste toeslag van € 15,00 excl. btw te berekenen voor orders onder de € 150,00 excl. btw. (30004)

Voor bestellingen buiten een straal van 50 kilometer rond ons bedrijf worden de transportkosten in overleg bepaald.

Prijzen

Alle prijzen zijn terug te vinden in onze prijslijst. De prijzen staan zowel inclusief als exclusief btw vermeld. Personeelsfeest.nl behoudt zich het recht voor om tussentijds prijsaanpassingen te doen.

Statiegeld

Over onze materialen rekenen wij statiegeld, die wij crediteren bij het retourhalen. Dit geschiedt zoveel mogelijk bij de volgende bestelling.

Factuur

Wij factureren op de maandagochtend over de voorgaande week. Het kan voorkomen dat het statiegeld van uw weekendbestelling nog niet is verrekend, dit geschiedt dan de volgende week.

Uit het vuur

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

Van de BBQ op bord

De smaak van een barbecue is onmiskenbaar!

Gerechten die van de barbecue komen hebben een geheel eigen smaak. Aroma's die beter tot uiting komen, smaken die verrassend zijn. Live cooking; bereid waar u bij staat.

Vakmanschap

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

Kritisch op resultaat

Vakmanschap is meesterschap

Wij vinden het belangrijk dat de koks kritisch zijn op datgene wat onze gast geserveerd krijgt.


Wij willen onze gast verrassen met mooie snakelijke gerechten

Service, service, servic

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

Service met een lach

Persoonlijke touch

Service wordt pas goed wanneer deze op een professionele manier wordt gebracht. Wat hieraan niet mag ontbreken is welkgemeend gastheerschap.


Gastvrijheid met een glimlach.

Meer over bestelprocedure

Materiaal

Let op: ons assortiment is modulair opgebouwd. Dat wil zeggen dat onze producten en eventuele materialen en servies apart besteld dienen te worden, tenzij anders aangegeven.

Vragen

Neemt u bij vragen vooral even contact op met ons: ☏ 085-301 04 59.